Se oferă consiliere gratuită tuturor abonaţilor referitor la programe de slăbit, nutriţie alimentară sau dezvoltare musculară de către antrenorul coordonator Liviu Astanei..

LiviuGYM - Fitness

        Principiile unei vieţi sănătoase sunt strâns legate de alimentaţie şi sport. Este important să ne facă plăcere să ne antrenăm şi să facem din aceasta un mod de viaţă.
    Saună este o metodă foarte plăcută de a petrece timpul liber. Însă mai mult de atât, aceasta oferă o serie de avantaje celor care ştiu să se bucure şi să profite aşa cum trebuie de aceste momente. În primul rând, datorită căldurii degajate, ritmul inimii tale se va accelera dilatând vasele de sânge. Toate aceste aspecte vor duce la o îmbunătăţire vizibilă a circulaţiei sangvine. Tot în aceste condiţii are loc şi accelerarea metabolismului, fiind astfel capabil să slăbeşti în timp ce te relaxezi! Ideea este că atunci când eşti la saună, organismul tău reacţionează ca atunci când ai face exerciţii cardio! Doar că fără nici un efort, ci dimpotrivă, relaxându-te! Totodată, în aceste condiţii de temperaturi ridicate, corpul începe să elimine din toxine prin transpiraţie.
    Fitness-ul are ca scop menţinerea şi îmbunătăţirea sănătăţii, tonifierea musculaturii, pierderea kilogramelor în plus, creşterea condiţiei fizice, etc. Unii îl considera că o activitate de gimnastică iar alţii spun că este o activitate cu greutăţi şi la aparate; neiniţiaţii îl consideră un sport pentru sănătate...

SFATURI UTILE

  • Ce este indicat să consumi înainte, în timpul, și după antrenament pentru a avea un randament mai bun.
      Dacă mănânci corect înainte de antrenament vei avea mai multă energie și vei arde mai multe calorii. Cantitatea și conținutul alimentelor, precum și momentul în care le consumi, pot juca un rol important în rezultatele exercițiului fizic. Acestea vor determina nivelul de energie din timpul exercițiului fizic și cât de bine își va reveni corpul după efort. În primul rând, trebuie să reţinem două aspecte: este o greşeală să te înfometezi, dar nici nu poţi depune efort pe un stomac plin. Ideea că vei arde mai multă grăsime pe stomacul gol este cea mai mare greşeală.
Mai trebuie să luăm în calcul faptul că cea mai mare parte din energia pe care o foloseşti în timpul efortului fizic nu vine de la ultima masă luată, ci de la carbohidraţii şi grăsimea stocate în muşchi, ficat şi celule.

MASAJUL DE RELAXARE

  • Îmbunătăţeşte elasticitatea, consistent şi mobilitatea pielii;
  • Curăţă pielea de impurităţi şi de celulele cornoase şi stimulează creşterea celor tinere;
  • Influenţează favorabil funcţiile secretorii ale pielii;
  • Accelerează circulaţia sângelui şi a limfei;
  • Produce o bună dispoziţie, relaxare, destindere;
  • Combate contracturile musculare, înlătura obosela, contribuie la o refacere rapidă a organismului.

  Contact / Mesaje